Thermohauser Magazine

Thermohauser start het voorjaar van 2021 met de presentatie van hun nieuwe productmagazine “Foodstories”. Het magazine belicht belangrijke trends in de foodservice sector en hun gerelateerde productinnovaties.

Thermohauser magazine.jpg

Foodstories

“We maken een crisis door. Maar de kansen op lange termijn zijn duidelijk.” Met deze woorden introduceert directeur Frank Lutz het Thermohauser magazine 2021 dat toen vers van de pers kwam.

Het magazine kreeg de beschrijvende naam “Foodstories”, de naam is ook het programma voor Thermohauser. Dicht op de markt en bij klanten in de gastronomie, grootkeukens en bakkerijen over de hele wereld, is het voor Thermohauser en Demuynck-Verrax belangrijk om trends te herkennen en op basis daarvan innovatieve concepten en oplossingen te ontwikkelen.

In “Foodstories” presenteren ze niet alleen de nieuwste productinnovaties, maar geven ze ook uitgebreide informatie over trends en laten ze stemmen uit de praktijk aan het woord. Voor alle belangrijke trends in onze branche geldt: versheid is het doorslaggevende argument!

Het tot in detail kennen van de gewoonten van de gebruikers is een belangrijk ingrediënt bij de ontwikkeling en het ontwerpen van producten die een verschil kunnen maken op de markt.

Met dit gezegd te hebben zijn wij zeer verheugd u vandaag dit nieuwe productmagazine “Foodstories” te kunnen presenteren. Blader doorheen het magazine en laat u inspireren door de huidige trends en de bijhorende producten van Thermohauser. Met vragen over de producten of over het merk Thermohauser kunt u steeds bij ons terecht.

Vorige
Vorige

Ontdek ReNew: Full of taste, zero waste

Volgende
Volgende

Serax: Tijdloos en stijlvol design